środa, 1 lipca 2015

Już ponad rok!~

Hej hej! ((:
Sama nie wiem czy ktoś to przeczyta, ale że są wakacje to jakoś sobie przypomniałam o tym blogu. Ile miłych wspomnień mi się z nim wiąże....i pomyśleć, że minął już rok od mojego ostatniego, 'prawdziwego' wpisu, jak ten czas szybko mija.



Zebrało mi się na pisanie...jak i tak tego nikt nie przeczyta, ale co tam, zawsze warto czasami sobie przypomnieć o rzeczach, które tak wiele kiedyś dla nas znaczyły,
poświęcałam temu blogowi każdą wolną chwilę, a jak na niego wchodzę i patrzę na swoje stare opowiadania to zastanawiam się: "co było w nich takiego, że ludzie z chęcią go czytali i mnie chwalili...chcieli więcej?" - głupio mi się robi, kiedy myślę o tym, że zostawiłam Was tak o, bez wcześniejszego powiadomienia. Wspieraliście mnie, swoimi komentarzami motywowaliście mnie do dalszej pracy nad swoim pisaniem, 
ale niestety czas mojej cudownej weny się skończył,
zainteresowałam się czymś innym i po prostu stwierdziłam, że nie ma sensu pisać czegoś, co będzie przeze mnie wymuszone, wiem, że nie wyszło by to na dobre, a Wam na pewno by się nie spodobało,
no chyba, żebym zmieniła tematykę bloga, dalej pisałabym opowiadania, ale teraz takie z postaciami z różnych mang i animu? Wy moglibyście bliżej poznać tą kulturę, jak i cały urok - jest tak samo wciągające i niesamowite jak Awatar! Jeżeli nie chcecie zapominać o Korze, tto zastąpcie ten serial czymś innym, gdzie także są walki, romanse ( ͡° ͜ʖ ͡°) itp.
U mnie wiele się pozmieniało od czasów ostatniego posta, w którym opisywałam jak tam u mnie życie leci. Ten rok ogólnie dobrze się zaczął i nadal trwa,
nic złego mnie nie spotyka, same miłe i dobre rzeczy....serio. o(´∇`*o)
Przeprowadziłam się w końcu po 3 latach czekania,
brakowało mi jednej oceny do paska....z czego nie jestem kompletnie zadowolona, haha. 
Wakacje się zaczynają, dużo planów.
Jeszcze przydarzyło się kilka innych rzeczy, ale nie będzie Was to za bardzo interesować. :v
W końcu3 gimnazjum, najstarsi w szkole, potem liceum, zastanawianie się nad przyszłością.....no tak, jeszcze o tym nie myślę. XD
Byłam ostatnio na wycieczce 3-dniowej w Warszawie, muszę powiedzieć, ze było naprawdę fajnie, najlepsza atrakcja - oczywiście Złote Tarasy. D':
Nie wiem co tu jeszcze mam napisać, wszystko to, co chciałam to umieściłam....najprawdopodobniej. :v 

A tak wyglądał mój pierwszy wpis/opowiadanie!! ((:

 A jak tam u Was? Jak czas leci? Plany na wakacje? c:
Jeżeli chcecie mieć ze mną kontakt zapraszam na:
GG: 51505041
TUMBLR  - dla tych co są w temacie mangi i animu.

Jak macie jakieś pytania, to śmiało pytajcie, chcę też usłyszeć, co tam u Was! c;
Po napisaniu tego, łza w oku mi się zakręciła.....D:



zapraszam do słuchania.~

4 komentarze:

  1. Shinnu tęskniłam! Najpierw chciałabym życzyć ci powodzenia w 3 gimnazjum czekają cię testy ale dasz rade :) Jak może zauważyłaś dalej prowadzę swojego bloga już ponad rok i Korra oraz Aang mi się nie znudzili. Mimo, że seria się skończyła to nic bo w sumie pozostały mi komiksy, książki i inne związane z Avatarem. Niedługo zamierzam zrobić cosplay Korry :) Nie mogę się doczekać aż kupię materiały i zacznę ^.^ Mam nadzieję, że dostaniesz się do takiej szkoły jakiej sobie zamarzysz. Mi się niestety uczyć i chciało i nie chce więc wylądowałam w zawodówce i będę zaczynać już 2 klasę. Twój tumblr obserwuję! I będę XD Jeśli chodzi o blog to zrobisz co uważasz i jak będziesz chciała. Jeśli chodzi ogólnie o anime to nie przepadam, ponieważ nie lubię ich sposobu ''rysowania'' nie chodzi mi o rysowanie postaci czy coś tylko ogólnie takie dziwne xD Nie wiem czy mnie rozumiesz. Ale muszę przyznać, że jedno anime wpadło mi do gustu lecz niestety obejrzałam na razie 3 odcinki bo nie mogę znaleźć reszty z napisami chodzi mi o SNK ''Shingeki No Kyojin" gdybyś wiedziała może gdzie mogę obejrzeć resztę byłabym wdzięczna xD Ale oczywiście gdybyś zmieniła tematykę bloga wchodziłabym na niego na pewno. Może bym jakoś zrozumiała anime bardziej xD Wiadomo seria Avatara się skończyła, a ja ''zastępuję'' teraz ją serialami i jedną kreskówką. The Walking Dead, The 100, SNK i Gra o Tron <3 oraz kreskówką Steven Universe. Jeśli chodzi o wakacje to jakoś na razie ich nie czuję xD Cały lipiec niestety praktyki i tylko sierpień wolny. Pewnie szybko zleci ;/ Może masz mojego tumblr ^.^ Pozdrawiam i mam nadzieje, że na blogu coś jeszcze napiszesz i znów były byśmy w kontakcie. Udanych wakacji... uff ale się rozpisałam trochę xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeju ile to czasu nie pisałyśmy. :D <3
      Wiem, ale postanowiłam, że w 3 klasie się przyłożę...tak, jeżeli bedzie mi się chciało...ale musi mi się chcieć, haha. XD
      Widzę, właśnie weszłam, strasznie się cieszę, że Ci się Awatar nie znudził i dalej piszesz opowiadania, może się zabiorę za jakąś księgę u Ciebie, są wakacje, więc kupa czasu. :||
      No tak komiksy i książki, a jak z tymi dwoma komiksami z Aanga, wydali już czy są jakieś informacje?
      OO cosplay Korry, super, że planujesz i jak tylko go przygotujesz chcę go zobaczyć! :D Ale chcesz w nim na jakiś zlot pojechać, może konwent (gdzie często możesz spotkać fanów Awatara), czy tak o sama dla siebie?
      Jeeju dziękuję bardzo. c:
      W zawodówce? Spokojnie, nadrobisz, a wiesz już jaki zawód chcesz mieć?
      Ja Twój też obserwuję. :v
      Każdy autor ma swój własny styl 'rysowania' i swoją własną kreskę, na pewno znalazłaby się jakaś, bo by Ci do gustu przypadła.
      Ohoo, SNK, to zaczęłaś od trudnego tytułu,
      ogólnie to jedno z moich ulubionych i naprawdę pooglądaj całe, bo warto.
      Jasne, że znam - http://shinden.pl/anime/14418-shingeki-no-kyojin - masz tu wszystkie odcinki, jeżeli coś jeszcze będziesz chciała wiedzieć, to pytaj. c:
      Jak pooglądasz całe SNK to myślę, że zrozumiesz, haha. Chociaż kreska w tym animu jest oryginalna i niepowtarzalna i można powiedzieć, że trochę podobna do Korry..
      OO też chciałam zacząć TWD - a dobre to?
      A toto The 100 i Steven Universe to co to? D:
      Ojoj, praktyki...:// Ale przynajmniej potem będziesz mogła odpocząć, tak to jest jak już się dołącza do tego świata dorosłych...:// Dasz radę. :D
      Także pozdrawiam, na pewno napiszę, może wrócę do Awatara, nadal muszę nadrobić końcówkę 3 księgi i całą 4. :v
      I Tobie także udanych wakacji..........chyba gorzej się rozpisałam. XD <3

      Usuń
    2. Cosplay mam zamiar zrobić i dla siebie ale na konwent też mam plany jechać. Niestety tam gdzie mieszkam w okolicach w tym roku nic nie ma i musiałabym jechać gdzieś dalej od 5+ godzin drogi. Za rok już pewnie gdzieś sobie pojadę bynajmniej tak planuje. SNK przypadło mi raczej do gustu :) Z mojej strony TWD. Obejrzałam dwa pierwsze odcinki i potem odpuściłam po trzech miesiącach wróciłam i zaczęłam oglądam z młodszą siostrą od nowa. I powiem tak, że wciągnęłam się do TWD dopiero po 5-6 odcinkach i bardzo polubiłam. Potem jest tak, że po obejrzeniu niektórych odcinków chcesz obejrzeć dalej bo masz niedosyt po końcówce. Najlepszy sezon 3 :) Niektóre ''wypełniacze'' są bynajmniej dla mnie trochę nudne i ciężko się je oglądało momentami, przynudzały. Mimo wszystko bardzo lubię ten serial i czekam do października na kolejny sezon :DD The 100 ''Setka'' to jest świetny serial OMG wciągnął mnie od razu ma ciekawą tematykę no i wszystko poczytaj sobie opis w internecie. The 100 polecam, świetny! SU ''Steven Universe'' to kreskówka która jest emitowana na Cartoon Network. Niestety nie były jeszcze wyemitowane wszystkie odcinki, więc ja resztę oglądałam po angielsku. Na początku gdy zobaczyłam SU wydawała mi się to zwykła bajka dla dzieci. Trzeba obejrzeć sporo odcinków aby bardziej zrozumieć tą kreskówkę. Bardzo ją polubiłam ma ciekawą tematykę oraz postacie, a muzyka jest świetna i często słucham muzyki z SU gdy przeglądam strony, tumblr itp. Możesz też przeczytać opis w internecie, polecam :) Dzięki za link O.O Komiks Aanga "Smoke and Shadow" ma wyjść chyba jakoś wrzesień chyba. Książka "Legacy" prawdopodobnie październik nie pamiętam dokładnie. Fajnie byłoby gdybyś wróciła... Szkoda, że w ogóle odeszłaś. Bo w końcu fanem można być cały czas tyle, że po prostu oglądać coś innego. Można lubić różne rzeczy... Anime, seriale oraz Avatara. Wcale nie trzeba od czegoś odchodzić :) Mam nadzieje, że obejrzysz 3 i 4 księgę. Świetne. Mimo, że Korra skończyła się dopiero w grudniu to ja się czuję jakby to minęło ze 2 lata x.x Smuteczeq. Nic mi tego nie zastąpi dobrze. Oczywiście będę teraz oglądała wiele innych i nowych rzeczy ale skoro byłam fanem Avatara to jestem i będę ^.^ To czekam na odnowienie twojego bloga bez względu jaka tematyka ale czekam na twoje ponowne wpisy :D Mam nadzieje, że będzie odwiedzać mojego bloga ;D

      Usuń
    3. Wow, chcialabym przeczytac te trzy komentarze, ale za dlugie xd

      Usuń